Press2020-09-14T20:21:13-05:00

PRESS

Welcome press members

In this section you can find relevant information about TECMA 2021, you may use u in an editorial manner before, during
and after the event.

QUICK FACTS

Event Name: TECMA 2021

Edition: 19a  edición

Event title: International machine tools and manufacturing technology show

Date: May 11-14

Place: Mexico City

Enclosure: Expo Santa Fe

Organizers: Mexican Association of Machinery Distributors AC

Exhibition size: 21,000 m2 of exhibition

Expected visitors: 13,000

Introduction

Exhibition organized by the Mexican Association of Machinery Distributors with the objective of provide the most innovative and technological manufacturing practices to the manufacturing sector in Mexico.

Due to the success obtained in the past editions and thanks to the enthusiastic participation of the more than 250 exhibitors representing more than 1,000 international brands that offer solutions for the industry automotive / auto parts, aerospace, metalworking, molds and dies, oil&gas, medical devices, appliances and power generation, we present TECMA 2021.

In 2021 you can enter industry 4.0 and interact with more than 250 machines working in real time and performing process tests such as:

Automation, Quality Control, Numerical Control (CNC), Cutting by: Water Jet / Laser / Plasma, Milling, Clamping Tools, 3D Printing, Industry 4.0, Additive Manufacturing, Machining, Cryogenic Machining, Micro Machining, Preforming, Robotics, Coordinate Measuring Systems, Turning, Sheet Transformation, CAD / CAM / CAE Software.

And many others more related to the manufacturing industry.

Exhibitors from Germany, Japan, China, United States, Taiwan, Korea, Italy, India, United Kingdom Kingdom, Spain, Canada, Brazil among many others.

EVENTOS PREVENTA

#TECMA2021 se complace en anunciar el rotundo éxito de las preventas, en las siguientes plazas; Monterrey, Querétaro y Ciudad de México.

Consolidando la participación de 60 empresas en nuestra exposición internacional Metalmecánica, Máquinas – Herramienta y Tecnología para Manufactura.

Trabajamos en la excelencia de cada edición y esta XIX cuenta con la participación de los principales proveedores de clase mundial, todos reunidos en un sólo foro y experiencias de contenido únicas.

¡Los esperamos del 2 al 5 de marzo del 2021!

CIUDAD DE MÉXICO

MONTERREY

QUERÉTARO

MEMORIAS

LOGO

Para seguir con el lineamiento correcto de imagen, podrá descargar nuestro logo en sus diferentes versiones.

LOGO VERTICAL RGB

LOGO VERTICAL CMYK

LOGO HORIZONTAL RGB

LOGO HORIZONTAL CMYK